972-547-289588+
Contact Us
ליווי עסקי
עלינוליווי עסקי

רוצה לקבל נוכחות עבור המותג או החברה שלך בעזרת שיווק דיגיטלי?

אני יכול לעזור לך לעשות זאת באמצעות שימוש בעוצמה של רשתות חברתיות כגון Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn ואפילו בעזרת האתר הפרטי שלך!
שיווק דיגיטלי מוצלח דורש יישום משולב של מספר גורמים שחלקם נמצאים מחוץ לעולם הדיגיטלי. עסקים רבים משקיעים המון כסף במדיות חברתיות רק כי אמרו להם שצריך והם מפסידים על כך כסף וזמן יקר.

עקרונות שיווק דיגיטלי מוצלח

1. יצירת תכנים (בלוג/ סרטונים/ מצגות) רלוונטיים ומעניינים המותאמים לקהל היעד שלך .
2. בניה של קהילה אשר באמת רוצה לשמוע מה שיש לך להגיד ויש לה קשר עמוק איתך ועם המוצרים שלך.
3. מוצר רלוונטי המוצע למכירה.

הכנה נכונה היא העוצמה של העסק שלך

1. מחקר של השוק והבנה של צרכי הלקוח
2. עיצוב אסטרטגיות וטקטיקות חזקות הרלוונטיות לקהל היעד
3. שימוש בכלים הנכונים
4. שימוש במדיות החברתיות המתאימות
5. שילוב המדיה החברתית והשיווק הדיגיטלי עם שיווק האוף-ליין

הכלים החזקים שלך לפי סדר עדיפות

1. שיווק בדואר אלקטרוני – זהו הכלי העוצמתי ביותר בשיווק הדיגיטלי. עסקים מצליחים יודעים למנף אותו ולהשתמש בו בחכמה.
2. שיווק תוכן (בלוג) – גורם ללקוחות שלך להכיר אותך ולהעריך אותך. הוא יוצר ערך ללקוח ומשמש כאמצעי מכירה מעולה ומקור להבאת לקוחות לשיווק בדוא"ל.
3. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – מביאה לקוחות אל האתר.
4. מדיה חברתית – מאפשר לך להכיר את הלקוחות שלך ולהתחבר אליהם ישירות. כמו כן הוא יוצר מעורבות של הלקוחות ומביא אותם אל האתר שלך ואל הדואר האלקטרוני.ארגז כלים זה הינו חשוב מאוד עבורך ויש להשקיע בכל אחד מהכלים בכדי לבנות עסק מצליח.

מדיה חברתית – אתה לא לבד!

כאשר אתה מביא עסקים ולקוחות לדף ה Facebook שלך, אתה לא מביא אותם בכדי שייעשו לך "לייק" או בכדי להציע להם מוצר או אתר. הרשתות החברתיות Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn ודומיהן, הן רק חלק מהפאזל שמטרתו הסופית היא הכנסת רווח בעלות נמוכה יותר ממה שעולה השיווק עצמו. מי שמשתמש ברשתות חברתיות רק כאמצעי מכירה עושה טעות ומפסיד על כך כסף. ישנם כאלה שמצליחים בזה אבל הם מעטים.חשוב! תפקידן של הרשתות החברתיות הוא:
1. בנית מודעות למותג / עסק
2. לתת אפשרויות נוספות ללקוח למצוא אותך
3. הגדלת הקהילה סביבך וסביב המוצר
4. בניית אמון וסמכות בקרב הלקוח
5. הנעת הלקוח לאתר ולרשימת התפוצה שלך.

לשפר ביצועים ע"י הבנה נכונה של שיווק

הבנה בשיווק ומכירות היא כלי להבנת שיווק דיגיטלי ושיווק במדיה החברתית.
עסקים רבים נכשלים בשיווק במדיה החברתית הדיגיטלית. הם לא נכשלים מפני שזו אינה מדיה טובה לשיווק, הם נכשלים מפני שהם אינם מבינים נכון את הדרך לשווק בפלטפורמות הללו.
כאשר מדיה דיגיטלית הינה חלק מתכנית שלמה של השיווק, היא נועדה לכישלון. עליכם לגרום לתהליך השיווק והמכירות להיות תכנית כוללת שבסופה הלקוח, שהגיע משימוש בפייסבוק או בדוא"ל, יקבל את השירות המתאים עבורו, יהיה אחריו מעקב והוא יקבל תשובות במדיות השונות לצרכים שלו.

שרון גולדנברג
בעלים של פורמולה לתכנן. להצליח.

צפי חי
מנהלת פרויקט סטודנטים לגעת ברוח

מאיה לייטון
מעברים בעמק

אלמוג גורביץ’
מנהלת הפקות, היי ג'וד הפקות

איתמר פרייליך
יועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה

יונתן ניר
צלם,עיתונאי ובמאי דוקומנטרי

איריס פלג
טבעונט, בניה ניהול וקידום עסקים באינטרנט

עפרה ראובן
מייסדת ומנכ"לית המרכז לניתוחים סטטיסטיים

גיל דביר
מדבריה

מיכאל (מיקי) הרמן
ממציא ומפתח המשחק "גימטריקס" – משחק מילים ו

ורדה יואלי

חיים ויתקין
חברותא הוד השרון

רעות גז
מנהלת הדיגיטל ביוקי הדברות

איתמר פרייליך
יועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה

עופר שוורץ
רואה חשבון