972-547-289588+
Contact Us
הדרכה על דף עסקי בפייסבוק ועל יוטיוב
עלינוהדרכה על דף עסקי בפייסבוק ועל יוטיוב

בהברקה חברתית אנחנו מאמינים שעדיף "ללמד את הדייג לדוג מלתת לו דגים", לכן, במקום לנהל עבורכם את הדף העסקי, אנו מציעים לכם לעבור הדרכה חד פעמית, שתלמד אתכם כל מה שעליכם לדעת כדי לנהל את דף הפייסבוק שלכם בצורה הטובה והרווחית ביותר עבור העסק שלכם!

ההדרכות על דפי פייסבוק עסקיים ועל ערוץ היוטיוב נעשות באופן פרטי על החשבונות של הלקוח, אין צורך לתת לנו את הסיסמאות שלכם!

מנהלת המדיה החברתית שלנו עוברת על דף/ערוץ הלקוח לפני ההדרכה ומכינה תכנית הדרכה, שניתנת ללקוח לפני ההדרכה, ועל פי מצב בדף תיקבע מסגרת הזמן (בין 3 ל 4 שעות לפייסבוק ושעה נוספת ליוטיוב).

את ההדרכה אנו עושים תוך השתלטות על המחשב של הלקוח מרחוק, ומראים ללקוח איך לעבוד על הדף/ערוץ שלו בצורה נכונה.
ניתן, כמובן, לקבל גם ליווי מתמשך ותמיכה לאחר ההדרכה.

הדרכות אישיות על דפי פייסבוק עסקיים

ההדרכות כוללות:

הסבר על המערכת של פייסבוק – איך עובדים עם דף חברה:

  • הדרך הנכונה לעבוד על הדף, מתוך היוזר של הדף ולא הפרטי (איך עושים זאת בפועל(
  • איך משנים את הגדרות הדף ומה רצוי להגדיר
  • מהי "קריאה לפעולה" ואיך יוצרים אותה?
  • מהן אפליקציות לפייסבוק, מדוע הן חשובות ואיך עושים בהן שימוש?
  • מה לעשות אם לקוח ממליץ עליך בדף או בפרופיל שלו?
  • כיצד מתייגים ומה זה נותן

מהן הפעולות שיש לעשות כדי לשווק את הדף ולהפוך אותו לוויראלי:

  • פרסום פוסטים. אילו סוגים של פוסטים מומלץ לפרסם, איך עושים זאת?
  • מדוע להצמיד # למילים חשובות מעולם התוכן שלך? מה זה נותן?
  • איך משתפים את הפוסטים בפרופיל האישי ובקבוצות, על מנת להביא יותר עוקבים לדף? מה היתרון של שיתוף מתוך הדף?
  • כיצד לכתוב פוסטים שיווקיים על מנת להביא לקוחות נוספים לדף

איך לתת שרות לקוחות טוב:

  • איך יוצרים אינטראקציה עם לקוחות? מה זה נותן?
  • פרסום פוסטים בציר הזמן של דפים עסקיים אחרים. איך עושים את זה ומדוע?
  • איך עונים ללקוחות שפונים לקבלת עזרה
  • איך עונים על פרסום שלילי בדף

הסבר על פרסום ממומן בפייסבוק

  • איך מקדמים פוסטים טובים?
  • איך מייצרים פרסום ממוקד לקהל יעד ספציפי? מה זה נותן?
  • סוגי פרסום בפייסבוק

סטטיסטיקה של הדף:

  • איך בודקים את הסטטיסטיקה של הדף?
  • מה ניתן ללמוד מהסטטיסטיקה?
  • מדוע זה חשוב?

למידע נוסף על ההדרכה והרשמה לחצו כאן

הדרכה על פייסבוק עסקי
הדרכה 1 על 1 על פייסבוק לעסקים

הדרכות אישיות על ערוץ YouTube

במידה ואנו רואים לנכון לייעץ לכם לשווק גם ביוטיוב (תלוי באופי החברה), תוכלו לקבל הדרכה גם על YouTube.

ההדרכה על ערוץ יוטיוב כוללת:

  • איך פותחים ערוץ
  • איך בוחרים שם טוב לסרט? מהו שם טוב?
  • איך מעלים סרטים?
  • מה יש לכתוב בתיאור הסרט כדי לעודד אנשים להגיע לאתר ולקנות את המוצר?
  • איך להוסיף תגיות כדי שאנשים ימצאו את הסרט שלך בקלות?
  • איך לשפר את נראות הערוץ?
  • איך מחליפים תמונת נושא ותמונת פרופיל?
  • איך מכניסים קישורים לרשתות חברתיות אחרות?
  • איך למנף את סרטוני הערוץ?

לקוחות ממליצים עלינו

שרון גולדנברג
בעלים של פורמולה לתכנן. להצליח.

צפי חי
מנהלת פרויקט סטודנטים לגעת ברוח

מאיה לייטון
מעברים בעמק

אלמוג גורביץ’
מנהלת הפקות, היי ג'וד הפקות

איתמר פרייליך
יועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה

יונתן ניר
צלם,עיתונאי ובמאי דוקומנטרי

איריס פלג
טבעונט, בניה ניהול וקידום עסקים באינטרנט

עפרה ראובן
מייסדת ומנכ"לית המרכז לניתוחים סטטיסטיים

גיל דביר
מדבריה

מיכאל (מיקי) הרמן
ממציא ומפתח המשחק "גימטריקס" – משחק מילים ו

ורדה יואלי

חיים ויתקין
חברותא הוד השרון

רעות גז
מנהלת הדיגיטל ביוקי הדברות

איתמר פרייליך
יועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה

עופר שוורץ
רואה חשבון